Bullshit Bingo: de startup versie

Bullshit Bingo kennen we inmiddels wel volgens mij. Managers maar zeker ook marketeers hebben de neiging overdadig te strooien met hippe termen. Deze buzzwords leiden in de praktijk eerder tot verwarring dan dat ze een probleem duiden, laat staan oplossen. ‘Welke aanvliegroute nemen we dit kwartaal’, ‘een papieren tijger maken’ en uiteraard mag ‘De doorpakker met hands-on mentaliteit’ niet ontbreken. Vallen er voldoende ‘bullshit’ termen tijdens jouw meeting? Speel dan Bullshit Bingo en je hebt je kaart zo vol!

Managers kunnen er iets van. Maar oprichters en medewerkers van startups spannen tegenwoordig te kroon. Hier lijk je je niet staande te kunnen houden als je niet ‘lean and mean’ bent of wanneer je de manier van virale marketing niet revolutioneert… Ik snap nu even niet zo goed wat ik zelf uit de pen krijgt. Maargoed, je snapt het concept. Werk jij bij een startup? Dan is er ook een potje Bullshit Bingo speciaal voor jou!

Bullshit Bingo Startup

Dus doe eens ‘awesome’ en ‘disrupt’ je eigen teammeetings 🙂

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *